У проміжок 25-30 червня 2023 року, Університет Вітовта Великого у місті Каунас (Литва) приймав провідних експертів і фахівців, які зібралися для обговорення питань щодо поліпшення викладацької майстерності в рамках проєкту UTTERLY. Від нашого університету до зустрічі долучились: проректор з міжнародних зв’язків та проєктної діяльності Оксана Ковтун та головний бухгалтер університету Олена Йосипенко.
Протягом тижня учасники конференції досліджували структуру та менеджмент освітньої діяльності в Університеті Вітовта Великого (проректор з навчальної роботи, доктор Симона Пілкене), систему безперервного навчання (керівник навчального відділу, Микола Лукошєне, та начальник Центру розвитку професійних компетенцій, доктор Айсте Рагаускайте), напрями професійного розвитку викладачів у системі забезпечення якості освіти (доктор Ізабелє Савіцкене), принципи політики управління персоналом та важливість професійного розвитку викладачів (керівник відділу управління людськими ресурсами Марія Каросайте), напрями поширення інформації щодо розвитку професійних компетенцій у спільноті академічного та неакадемічного персоналу (Гінтаре Вісоцькіте).
Учасники проєкту UTTERLY представили свої університети та розповіли про особливості професійного росту викладачів. Під час зустрічей з керівництвом Університету Вітовта Великого були обговорені перспективні напрями міжнародного співробітництва з українськими партнерами.
Також Ніколай Тойфель, який є партнером з Центру викладання та навчання у вищій освіті Університету Байройта в Німеччині, поділився інформацією про систему безперервного підвищення кваліфікації викладачів у вищих навчальних закладах їх країни. Його колега, Надін Яхманн, представила проєкт XRCampus та розглянула можливості використання доповненої реальності (XR) у сфері освіти.
Ця зустріч стала платформою для вивчення передових підходів до викладання та розвитку професійних навичок, а також сприяла підтримці міжнародної співпраці в умовах воєнного стану. Взаємодія та обмін ідеями між представниками різних університетів виступили джерелом вдосконалення викладацької майстерності та розширення горизонтів професійного розвитку. Це сприяло встановленню нових зв’язків та розширенню можливостей для співпраці між учасниками проєкту.